Doel HAWE
HAWE Media & Advies heeft als doel...

Het ultieme doel van HAWE Media & Advies is om zich te ontwikkelen tot een multifunctioneel adviesbureau dat een belangrijke positie inneemt als het gaat over een aantal moeilijke / moeizame thema’s als “problemen verenigingsleven”, “aanpak overlast hondenpoep”, “communicatie scholen & ouders”, “regio & citymarketing: do & don’ts”, “duurzaamheid & toepassing bedrijfsleven” . etc. Allen actuele, maatschappelijke en lastige thema’s binnen onze samenleving!

Wij willen dit bereiken door samen met de opdrachtgever de klus aan te gaan en de mouwen op te stropen! Hierbij schuwen we niet wegen te bewandelen die nog niet door anderen zijn bewandeld. Door gebruik te maken van de ICT mogelijkheden denken we snel en slagvaardig te werk te kunnen gaan.