Hoe te werk?
Samen dragen we er zorg voor...

Bij alle producten die we leveren, bij alle onderzoeken die we uitvoeren en bij alle trainingen die we verzorgen dragen we de zorg en verantwoording dat mensen (de gebruiker / de klant) er mee kan werken én er verder mee kan.

Zo is er door partner Fertile Media een uiterst multifunctionele website ontwikkeld die inmiddels al door een aantal sportverenigingen met groot enthousiasme in gebruik is genomen. De site ziet er niet allen professioneel & gelikt uit maar wordt inmiddels door 90% van de leden van de vereniging gebruikt als hét communicatiemiddel. Als voorbeeld van een dergelijke verenigingssite kunt u de website van voetbalvereniging Rood Geel bekijken, check hiervoor www.roodgeel.nl. Dat er zoveel leden gebruik van maken is niet automatisch gegaan. Er zijn enkele trainingen georganiseerd door HAWE. Doel van deze trainingen was dat een aantal bepalende personen binnen de vereniging “leren met de website om te gaan”? Hoe plaats je berichten, hoe update je de standen van je team etc. Door deze trainingen verschijnen er bijna dagelijks wedstrijdverslagen, nieuwsberichten etc en zijn er vele tientallen hits dagelijks te noteren van vooral leden maar ook niet leden. Ook is er door HAWE onderzocht wat de leden vinden van de website. Een rapportcijfer van gemiddeld een 8,5 spreekt boekdelen! En dan hebben we het nog niet eens over de kosten die bespaard worden nu iedereen gebruik maakt van de website…..